Friday, March 25, 2011

hari TERHEBADDD saya .

24032011.
hari ni aku exam doo .perhhh ,sumpah la tipuu law aku cakap aku tak cuak ann .tapii aku bkn nak stru pasal exm akuu tuu .aku nak story pasal hari yang buat aku terasa aku perempuann yanggg hebaddddddddddddddd .YA ,BETUL .saya sgtt bangga hari tuu .(hari2 lain pun hebad).tapi hari ni terhebadd .kenape knape ?sebab akudah berjaye selamatkan senior aku dr menanggung malu yang TERAMAT ,aku berlari dari depan speedmart,ke bingtang side walk ,ke seven eleven,ke secret recipe akhir nye berjaya jugak aku kejar akak tuuhhh .(ini bukan lumbe lari tau .haha)smpai smpai je kat akak tu terus ckap ."akak ,akak tak zip bajuu akak "terus aku tlg zip kan tanpa dimintaa .CEWAHH ,konon2 baikk la nii .HAHA .dan kerana ituu aku berasa sgt hebat ,sbb dah lame aku tk lari bagituu lajuuu sejak mninggalkn skolahh .


;walaupunn aku sedikit berpeluhh mase msok exm tuu,tapi akuu tetap dapat wat exm tu dengan sgt tenang :) syukur ,



seronokk dapat tolong orang hee. :D
p/s ;sape sape yang perlukan kn bantuan hubungii sayaa . HAHA