Thursday, December 9, 2010

sehingga menitiskan air mata

sehingga menitiskan air mata? perhh ,post tak bole blaa kann ?haha,biasela.cik elmo mmg macam tu kann .hm ,actly,saya sgt sedih hari ini .bole dikate kan hari ini hari saya kuat tacingg ,tak taula kenape .tacing terlebih pulak .btw ,di tengah kesibukan saya ber tacing tuu ,saya telah menitiskan beberapa titisan air mata yang sangat berharga buatkuu.cewahh .ehh ehh ,siyes laa .tk tipuu okey ?hm .mane saya tak nanges ,ade orang patah kn saya pnye elmo ,dah la baruu dapat dr kawan .
ape ape pun .kepada budak yang bersalah tuu :
terima kasih ,
terima kasih sekali lagii .
sebab dah patah kan elmo aku dan tak mintak maaf langsung .huhhh ,terima kasih sebab dah buat aku tak rase nak tgk muka kau yang cantiik tuu .dan terima kasih lagi sekali sebab dah buat aku betulbetul tak suke kau .terima kasihh !